»Beethoven, s svojim (sprva) velikim občudovanjem Napoleona, občudovanjem, ki se pozneje sprevrže v prezir in sovraštvo, je vsekakor zelo neposredna asociacija na film Mladi Medardo.«
»Ne navdihuje me namreč le trenutek, ko glasba zaživi v temini kinodvorane, v kateri lahko odmislimo vse nepomembnosti, ampak tudi sama pot do tja.«
»Taka zvestoba – ali pa zaslepljenost, kakor želite – je namreč gonilo tragične zgodbe, ki se godi v Mladem Medardu.«
»Da, postavitev spomenika Napoleonu oziroma Ilirskim provincam je bila vpeta v našo lastno nacionalno mitologijo po eni strani in na 'jugoslovansko', državotvorno tradicionalno povezavo Srbije s Francijo po drugi.«
»Na prvi pogled se zdi, da sta Erotikon in Nosferatu z vidika filmske tematike veliko bolj brezčasna.«
»Partitura, ki sem jo napisal zdaj, pa je, vsaj kolikor mi je znano, prva komponirana glasba za ta film sploh.«
»Obožujem filme Mika Leigha, še posebej like iz delavskega razreda in to, kako življenjski se zdijo.«
»Tako sem vesel, da sem v tem filmu. Praktično vse mi je pogodu, stari. Obstaja vidik Duda, h kateremu sem stremel – pristen je, kajne? On je, kar je, in to je vse. Čudovit tip je.«
»Kontrast v njegovi glasbi doživljamo kot soočenje med moškim in ženskim principom, kjer na koncu zmagata oba.«
»Klavir Broadwood, ki je v njegovo last prišel leta 1846, je prej poslal Thomas Broadwood na Dunaj v dar slavnemu Beethovnu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju